Futsal Zadar

Kratki osvrt na drugi dan natjecanja!!

Vijesti

Kratki osvrt na drugi dan natjecanja!!

Kratki osvrt na drugi dan natjecanja!!

Drugi dan natjecanja na Zara Dental Centar kupu donio je nekoliko zanimljvih utakmica. Najuzbudljiviji susret bio je između Mnk Generacije Gorica i Transporta Šimić Gračac.

Prvi susret dana odigrali su juniori Lišana i Mnk Dalmacije. Dalmacija je prva povela ali jedan ne logičan potez zbunio je sve gledatelje na tribini. Igrači Dalmacije podcijenili su Lišane tako što su na vrata postavili igrača a ne vratara iako su u ekipi imali dva golmana. Imali su jako lošu rotaciju što je dovelo do ovog poraza. Lišane su imale samo 5.igrača u rosteru ali kapetan ekipe Kristijan Nimac uzeo je stvari u svoje ruke i svojoj ekipi donosi ogromnu pobjedu.

Lišane

Drugi susret odigrali su juniori White Boysa i Bistro Kolodvora . Bistro Kolodvor je ekipa satkana od igrača iz akademije Uspinjače Gimke i Futsal Dinama. White Boysi dobro su se držali desetak minuta ali kvaliteta zagrebačkih igrača došla je do izražaja. Filip Vukelić i Leonard Glavica obilježili su ovaj susret dok je za White Boyse jedini pogodak postigao Dominik Pedić. Konačan rezultat bio je 5:1 za Bistro Kolodvor.

Bistro Kolodvor

Prvi i najzanimljiviji seniorski susret dana bio je između Generacije Gorice i Transporta Šimić Gračac. Dvije na papiru totalno izjednačene ekipe. Generacija je imala inicijativu tijekom prvog poluvremena a sve pokušaje Transporta Šimić obranio je Tome Jovančević. Drugo poluvrijeme Transport Šimić sjajno započinje i već nakon nekoliko minuta dolazi u vodstvo. Generacija se nije predala i nakon nekoliko minuta Branimir Smokrović pogađa za izjednačenje. Transport Šimić kako je susret išao prema kraju sve je više i više stezao obruč oko protivničkog gola. Jednu neopreznost koristi Saša Kralj i donosi Trasnportu Šimić pobjedu.

Transport Šimić Gračac

Mnk Pag Tasty Food dugo je držao Mnk Višnjik u šaci. Nezainteresirani Višnjik u prvom poluvremenu imao je sreće što je primio samo jedan pogodak. Pag je igrao agresivno i čvrsto cijeli susret dok su dečki s Višnjika počeli igrati tek u drugom poluvremenu. Dino Škibola i Daniel Toman bili su najraspoloženiji pojednici Višnjika koji su napravili prevagu u ovom susretu. Konačan rezultat bio je 1-6.

Mnk Višnjik

Posljednji susret dana odigrali su Smiljevac i Gazda Marko. Mnk Smiljevac u nikad jačem izdanju nije dao prilike ekipi iz Polače. Vlatko Blažević,Paulo Katuša, Škuca, Ante Dundović, Ivan Tokić,Mario Jarmanović i Josip Čačić. Ekipa za osvojiti turnir ukoliko ih samo malo bude pratila sportska sreća. Konačan rezultat bio je 9:0 za Smiljevac.

Mnk Smiljevac

More in Vijesti